Hur köper vi? Känslor, varumärken och vårt undermedvetna

    Annonsörer och marknadsförare behöver inte hypnotisera oss eller skicka storslagna meddelanden för att få oss att köpa. Allt de behöver göra är att förstå saker om hur vi fattar beslut, saker som inte ens vi vet om oss själva. I detta program ska vi titta närmare på reklam och hur marknadsförare på olika sätt påverkar oss till köp. På vägen kanske du lär dig något – om dig själv. Vad leder oss egentligen till hur vi fattar våra beslut att köpa något?
    Programmet har kapitel för lättare navigering.

    Hur köper vi? Känslor, varumärken och vårt undermedvetna
    Filmfakta
    • Ämne : Hem- och konsumentkunskap
    • Målgrupp : Högstadiet, Gymnasium och högre
    • Ålder : Från 14 år (H, Gy)
    • Speltid : 20 minuter
    • Språk : Svenskt tal
    • Produktionsår : 2010
    • Land : USA
    • Pris : 690 kr
    • Leverantör : Kunskapsmedia
    • Produktion : LS
    Artikelnummer: KM1310